Het avontuur is begonnen... - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Anja Dijkstra - WaarBenJij.nu Het avontuur is begonnen... - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Anja Dijkstra - WaarBenJij.nu

Het avontuur is begonnen...

Blijf op de hoogte en volg Anja

28 Juli 2012 | Nederland, Amsterdam

Zaterdag 28 juli: Vanochtend naar her station gebracht door Mello en Nini. Na een flinke rit met de trein en de bus, zijn we op Schiphol aangekomen. Klaar voor ons Botswana avontuur! Om half 5 vertrekt ons vliegtuig naar Londen en om half 9 (half 10 Nederlandse tijd) gaat ons vliegtuig naar Johannesburg. Hebben er ontzettend zin in en de stemming zit er goed in...

• 28 Juli 2012 - 23:16

Marco En Patricia:

He allevier,
    Nou de vakantie is begonnen! Super! Geniet ervan! Wij lezen mee.....liefs van ons

• 29 Juli 2012 - 14:15

Rosalinde Meijer:

Het jullie viertjes
    Veel succes en geniet van jullie reis wij blijven jullie volgen vanuit gran canaria heerlijk genieten op een tarrasje met een glas koud drinken

• 07 Augustus 2012 - 00:23

Bianca:

Dank jullie wel voor het mooie verslag. Mooie foto's. Als ik dat zo zie denk ik van was ik daar maar..... Maar ik denk niet dat ik dat zou denken wanneer ik zo op de auto in mijn bedje zou liggen, hahahaha. Nou avonturiers geniet maar lekker en dan kan ik aan jullie lippen hangen wanneer jullie van de avonturen vertellen na thuiskomst! Liefs bianca

• 07 Augustus 2012 - 00:23

Bianca: