Welkom op onze site! - Reisverslag uit Emmen, Nederland van Anja Dijkstra - WaarBenJij.nu Welkom op onze site! - Reisverslag uit Emmen, Nederland van Anja Dijkstra - WaarBenJij.nu

Welkom op onze site!

Door: Anja

Blijf op de hoogte en volg Anja

18 Juli 2012 | Nederland, Emmen

Welkom op MarkAnja.waarbenjij.nu,

We gaan over 10 dagen, samen met onze lieve vrienden, Michiel en Carolien, op avontuur in Botswana. Met een Land Rover Defender trekken wij de wildernis in op zoek naar wilde dieren. We slapen bovenop de auto in twee tentjes vlakbij een kampvuur, want daar houden de wilde beesten niet zo van. Eng? Welnee, maar zeker ontzettend spannend!

Onderweg komen wij de Kalahariwoestijn, de Makgadikgadi zoutvlaktes, de Okavangodelta, het Chobe Nationaal Park en de Victoriawatervallen tegen.
We verwachten niet veel bereik te hebben, maar via deze weg willen we jullie op de hoogte houden van ons avontuur...

In dit dagboek kun je vanaf nu de reisverlagen en foto's van ons lezen en reacties plaatsen. Je ontvangt zodra we een reisverslag hebben geplaatst een e-mail. Zo weet je precies wanneer er weer iets nieuws in het dagboek staat.

Wil je op de hoogte blijven van alle avonturen van ons schrijf je dan in voor de mailinglist en ontvang direct een e-mail voor elk nieuw reisverslag! Schrijf je in voor deze mailinglist in het "Blijf op de hoogte"-blok op deze pagina!

Heel veel liefs, Mark en Anja

• 18 Juli 2012 - 20:24

Patrick & Bianca:

Geweldig idee !!!! Zo zijn we er ook een beetje bij. Moeten we ons niet in laten enten ?

• 18 Juli 2012 - 22:02

Rosalinde Meijer:

hooooo wat spannend wij gaan het beleven maar dan via internet hihi succes allemaal en veel plezier maar doe vooral voorzichtig

• 19 Juli 2012 - 06:23

Louis:

Gaaf avontuur hoor! En pas op voor de leeuwen he. Veel plezier.

• 19 Juli 2012 - 08:21

Dirk Kerstens:

veel plezier en sucses

• 19 Juli 2012 - 09:08

Mello/nini:

we wensen jullie een hele mooie reis en willen graag op de hoogte gehouden worden

• 20 Juli 2012 - 09:14

Gerard :

Hej min älskade vänner ha det så trevligt !!! ;-) goede reis maak er wat mooies van. En als je mei tegen komt maak dan ff een mooie foto van mei :-) groetjes Gerard en Ingmarie

• 20 Juli 2012 - 16:59

Mark & Anja:

@ Patrick & Bianca: Lijkt me wel zo veilig, hihi!!
    @ Gerard: Waar kunnen we elkaar tegen komen? In de lucht?

• 20 Juli 2012 - 17:41

Marco En Patricia:

Leuk! Natuurlijk wensen we jullie een hele fijne avontuurlijke vakantie en we genieten mee via jullie verslagen!

• 26 Juli 2012 - 09:38

Geoffrey En Melissa:

Geniet van dit avontuur en een hele fijne vakantie samen!

• 26 Juli 2012 - 13:51

Gezina Rossing:

Fijne vakantie groot avontuur geniet ervan!

• 27 Juli 2012 - 12:03

Rob Monica:

Vergeet niet een hoektand voor zilver mee te nemen.
    Slagtanden zijn verboden hoektanden niet.
    Gewoon zo'n poesje lekker kriebelen in de nek of buik dan ff snel handelen en hebbes.
    Je bent met z'n 4en dus kan iemand het poesje ook wel even afleiden.

Fijne reis, en we hopen dat jullie veilig weer thuis komen.

Gr. Rob en Monica